torsdag 21 juni 2012

Painful knees

Jag har under en tid haft problem med mina knan, vilket jag tror att jag har namnt tidigare. Det gor ont nar jag reser mig upp, gar i trappor och sa vidare. Jag har haft detta problemet under nagra ars tid men forrut har det bara gjort ont ibland och da gatt over efter en vecka eller sa. Nu har det dock gjort ont i over en manad sa i morse gick jag till doktorn och tydligen har jag nagot som heter anterior knee pain och jag ska bli remitterad till en sjukgymnast. Men eftersom jag ar borta hela sommaren och gor praktik sa blir det inte forran september. Tydligen maste jag starka musklerna pa insidan av laret. Vet dock inte om jag kan fortsatta jogga eller om jag ska ta det lugnt. Doktorn sa inget om att jag var tvungen att vila helt men det kanske ar dumt och springa eftersom just lopning ofta orsakar detta problemet? Far val ga promenader i nagra veckor fram over och sedan kanske borja lite lugnt med lopning igen. Sen far vi val se vad sjukgymnasten sager.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar