torsdag 28 juni 2012

Farlig bilkorning

Just nu sitter jag i skolan och segar. (Las forsoker plugga men det gar sadar) Idag ar det riktigt kvavt och klibbigt har borta i England. Ca 27 grader och mulet. Hade lite smatt ont i huvudet redan nar jag klev upp i sangen och det blev inte battre utav en timmes microscope practical. Ska nu forsoka sla ihjal nagra timmar innan forelasningarna i eftermiddag. Bara en vecka kvar nu sedan ar det sommarlov! Eller for min del ar det ju praktik men det behover vi inte latsas om for tillfallet. Borjar bli lite smatt nervos men det gick ju bra i pask sa da ska det val ga bra nu med. Ar mest orolig over att ta mig till de olika stallerna. Jag har alrig kort bil har borta och jag vet inte om jag ser fram emot att gora det heller. Forrutom att de kor pa fel sida av vagen sa ar det way more bilar har an hemma i Sverige. Till och med i lilla Brookmans park ar det bilar overallt! Plus att vagarna ibland ar sa smala att tva bilar knappt kan motas. (Och nu snackar vi inte smavagar ute i odemarken utan vagar som ar ganska tugnt trafikerade.) Nightmare! Men 4 veckors bilkorning ska jag nog overleva. De sista tva veckorna far jag skjuts eftersom det stallet ganska nara dar Corin bor.

Nej nu ska vi se om jag kan ta tag i pluggandet. Hasta la vista amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar