söndag 30 oktober 2011

Lazy weekend

Hejsan! Hoppas att ni har haft en bra helg. Det har jag :) I lördags promenerade C och jag till en trädgårdsaffär som också har ett kafé. Vi tog en fika tillsammans med pensionärerna (jag svär alla utom oss var över  65 haha) och sedan gick vi runt och kikade i affären. Förrutom växter säljer de även ljus, prydnadssaker och andra presentgrejer. Jag köpte julkort med 3 olika motiv, lika bra att få det gjort nu så att man inte glömmer. När vi kom hem städade vi och donade och sedan kollade vi på Wallander. När det presenterar Wallander på engelsk tv säger de alltid "with strong language" vilket jag tycker är lite udda.

Helgen fortsatte sedan i samma anda. Idag gick vi långpromenad på förmiddagen och sedan blev det plugg, träning och äppelpajsbak. En lazy Weekend med andra ord ;)

Såhär ser förresten vår lilla Patches ut. Inte världens bästa bild men han är gullig ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar