tisdag 25 oktober 2011

Teeth and beautiful Scandinavian girls

Snart kommer vi antligen att fa riktigt bredband :) Vi har ju kort med dongel innan och det funkade bra i Camden men har ute i Brookmans park ar det segt som attan och funkar nastan aldrig pa min dator. Men snart sa. I vart abonemang ingar aven fria internationella samtal till fasta telefoner vilket ar bra for da kan jag ju ringa hem oftare.

Just nu sitter jag i datasalen i skolan. I eftermiddag ska vi fa dra ut tander pa ett hundkadaver. Typ alla i min klass verkar tycka att tander ar valdigt trakigt men jag tycker faktiskt att det ar ganska interessant. Det ar ju faktiskt valdigt viktigt att halla tanderna i gott skick men manga veterinarer ar ju tyvarr ganska kassa pa att agera tandlakare.

I sondags fick jag forresten reda pa en lite smarolig grej. Corins bror har tydligen skaffat en ny flickvan och gissa vartifran hon kommer? Nej, inte Sverige men daremot vart kara grannland Norge, haha. Det sags ju att Scandinavian girls ar vackra ;) Nu maste Johanna bara hitta en engelsman, eller kanske en skotte...

Adios amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar