tisdag 24 juni 2014

Week of exam hell

Usch den här veckan är inte att leka med, finals week och allt. Dessutom fick jag reda på idag att fyra utav mina praktikplatser inte har skickat in mina "feedback forms", precis vad man behöver just nu. Utan dem kan man nämligen inte ta examen så de måste in så fort som möjligt. Ett utav ställena har jag kontaktade jag redan för x antal månader sedan och då sa de att de hade tappat bort lappen så skolan skickade en ny som de skulle fylla i. Tydligen gjorde de aldrig det. Nu är det även över ett år sedan jag var där så de lär väl inte ens komma ihåg vem man är. Suck. Har i alla fall mejlat alla fyra och hör de inte av sig snart får jag väl ringa och tjata.


Är förresten halvvägs igenom slutproven. Vet inte om det gick så himla bra idag och igår. Tyckte inte det, men jag säger alltid att det går dåligt och sedan får jag ganska bra poäng så vi får hoppas att det är lika dant denna gången. Har förövrigt gett upp pluggandet. Efter fyra veckors intensivt plugg då jag knappt lämnade lägenheten orkar jag inte mer. Min hjärna orkar inte. Glömmer bort småsaker och måste dubbelkolla de simplaste saker, till exempel i fall jag har låst dörren eller stängt av spisplatten. Vi blir ju dessutom testade på ALLT så man har ingen aning vad som kan komma upp så några fler timmars plugg gör varken från eller till nu. Antingen kan man det eller så kan man det inte.


Bring on 4th of July and results.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar