onsdag 18 juni 2014

My brain is tired

Gud vad seg jag känner mig idag. Håller på att somna vid skrivbordet. Måste säga att jag är fruktansvärt trött på att plugga nu, vill bara att alla prov ska vara över så jag kan åka hem och ha lite semester. Det behövs måste jag säga. Håller på att bli lite smått crazy av att sitta hemma var eviga dag omringad av böcker, pärmar och högar med papper. Igår gjorde jag till och med en liten dans med marsvinen. Hjälp! Dessutom känns det som att inget fastnar, allt liksom bara rinner igenom hjärnan verkar det som. Upptäckte även idag på morgonen att jag glömde låsa dörren innan jag gick och la mig, tur att Brookmans park är ett lugnt ställe. Tror faktiskt att jag ska ta och springa en runda, kanske kan få mig att piggna till lite så får vi se om jag kan plugga lite mer ikväll istället. Ja så får det nog bli.


Om ni behöver muntras upp lite så kan jag rekommendera "man interviews guinea pig på youtube", den visas flitigt här hemma.
"Do you like to play turtle turtle, in your t-shirt?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar