lördag 5 april 2014

Make up fun

Fick hem lite nytt smink som jag beställde från ELF. Om ni inte har testat elf innan så gör det. Superbilligt och ej testat på djur. Tycker det är så himla onödigt att testa kosmetika på djur. Det är skillnad med till exempel mediciner som kan rädda livet på människor och djur men smink är ju knappast livsviktigt. Dessutom nu förtiden måste de väl veta vilka ingredienser man kan ha i en mascara.

Förutom det jag hade beställt fick jag en extra påse med vårnyheter på köpet. Fem olika grejer faktiskt, inte helt fel. Brukar ju köpa det mesta av mitt smink på the body shop men deras grejer är ju ganska dyra (även om det är lite billigare här i UK än i Sverige) så var glad när jag upptäckte elf. Förhoppningsvis blir det besök på puben ikväll så då kan jag testa lite av mina nya grejer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar