fredag 4 april 2014

Blä

Känner mig helt utmattad. Har knappt gjort någonting idag. Orkar liksom inte. Dessutom fick jag veta i morse att det tydligen läcker från min lägenhet in till hundtrimmet nedanför. Fast jag vet inte när de ska komma och fixa saken. Vet inte heller om jag kan duscha, använda tvättmaskinen, diska osv. Hyresvärden sa inget om att jag inte kunde det i morse men det kanske är dumt. Fast å andra siden behöver jag duscha och diska.
  Är också väldigt sur över att på praktiska provet nästa vecka så är en utav stationerna att ta av en hästsko. Tycker det är taskigt av dem att ha med det för vi har bara gått igenom det en gång (över ett år sedan) och det är inget man kan träna på hemma direkt. En kompis och jag gick till hovslagaren igår för att öva men jag blev jätte-yr i huvudet av att böja mig ner så det hjälpte inte direkt. Dessutom är det en grej som man måste öva på kontinuerligt, flera gånger under en kort tid för att bli bra på. Två gånger med ett års mellanrum hjälper inte särskilt mycket.


Kanske ska göra lite yoga om jag kan masa mig upp ur soffan. Vi får se.
Ursäkta för ett extremt tråkigt inlägg men humöret är inte på topp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar