torsdag 6 mars 2014

Värk och busiga marsvin

Känner mig lite invalido just nu. Mina knän gör ont igen, ryggen känns stel och dessutom har jag ont i vänsterarmen, troligen från förra veckan då jag rektaliserade en kossa och hon blev arg och började snurra runt. Tror jag måste ha sträckt nån muskel, hoppas det går över med vila.

Trots ont i knäna sprang jag en liten runda längs stranden tidigare på förmiddagen. Konstigt nog kände jag inget i knäna när jag sprang. Kan inte fatta att tiden går så fort. På söndag åker jag tillbaka till Brookmans park igen :( Fyra veckor gick verkligen supersnabbt. Ska ha med mina två gnagarmonster på tåget, vi får se hur det går. Har ju åkt tåg med Patches förut men bara till Leeds vilket är ungefär hälften så långt. Förhoppningsvis kommer de inte att vara allt för rädda. Försöker träna dem att gå på låda, men Dexter verkar tro att lådan är en säng för han slumrar sött i den och låter inte Ted gå dit. De är så söta mina små busar :)

Nähä om man skulle ta sig i kragen och göra något vettigt, typ diska och plugga. Får se hur det går.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar