söndag 16 mars 2014

Soligt

Hoppas ni har en fin helg. Här strålar solen och det känns som sommar. Tyvärr befinner jag mig just nu i labbet på skolan, men senare ska jag och några kompisar ha picknick i Trent park. Egentligen borde jag skriva på min rapport men det är ju faktiskt helg, får se till att vara effektiv i veckan istället.

Igår fick jag ett ryck och bakade båda majsmuffins och blondies (brownies utan choklad typ). Sprang även en liten runda i solskenet runt sjön. Inte dumt. Sen på kvällen åkte jag till Amy för lite vin och snack. Kom hem rätt sent men var trots det inte alltför seg när jag steg upp i morse. Ibland måste man faktiskt få vara lite social på helgerna. Jag har ju varit borta så mycket denna terminen på praktik så jag har inte sett folk på evigheter.

Snart dags att kika till mina embryos. Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar