måndag 17 september 2012

Back to school

Da var man tillbaka pa den grona on igen. De fyra veckorna pa svensk mark gick hiskiligt fort men far val trosta mig med att det snart ar jul. Just nu sitter jag i skolan och har precis kollat igenom schemat for hostterminen. Herrejavlar vad mycket vi ska lasa! Och inte far vi sarskilt mycket tid till att plugga infor tentorna i december trots att de omfattar fyra terminers forelasningar mm. Blir till att ta sig i kragen och plugga rejalt nu under hosten. Fast lite roliga saker vill man ju gora ocksa.

Dock tanker jag faktiskt skippa forelasningen senare i eftermiddag for jag har sa mycket att greja med hemma. Maste packa upp mina vaskor och stada lite samt handla mat och aka till djuraffaren. Kanns som om man kan ta tag i allt det dar och fa det gjort sa kan man ta tag i pluggandet pa allvar imorgon. Det ar planan i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar