söndag 17 juni 2012

Ingen motivation

Idag vaknade jag kl 6. Väldigt irriterande eftersom det är söndag. Men jag tvingade mig själv att somna om så jag låg kvar till halv nio. Borde sätta mig ner och plugga lite nu men jag har verkligen ingen motivation. Har kännt mig så himla skoltrött hela denna terminen. Tror det beror på att vi aldrig fick någon break efter våra exams i början på maj. Istället körde vi på stenhårt med neurology, snark. (tråkigaste kursen på länge). Och nu håller vi på med orthopedics vilket typ bara är skruvar och benplattor och annat trams. Känns inte direkt som om man kommer stå och borra i ben det första man gör när man är färdig.

Men vi får se om jag tar mig i kragen. Ska i alla fall ut och springa en runda sen hade jag tänkt. Om det inte regnar. I så fall kör jag min MelB gympa istället.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar