onsdag 23 maj 2012

Biljakt

Alltsa det har med billetande ar verkligen en jungel. Har egentligen inte rad med en bil men jag maste ha en for att kunna ta mig till praktikplatser och sa vidare. Satt ut en annons pa skolans hemsida igar och fick faktiskt ett svar direkt men tyvarr var det inte riktigt vad jag letade efter. Jag vill ha en bil med sa liten motor som mojligt for att forsakringen ska bli billig, typ en liten micra eller ford ka eller liknande. Denna bilen hade dock en 1.6l motor sa jag far leta vidare. Dessutom var det en automat, vilket jag helst inte vill ha (fast i och for sig kanske det kan vara bra i den forvirrande vanstertrafiken). Haller tummarna for att jag far fler svar.

Nu blir det dock forelasningar om business, sa fruktansvart trakigt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar