tisdag 21 februari 2012

Självdisciplinen är i botten

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Känner mig allmänt less på det mesta. Suck. Måste bort till skolan igen om en liten stund för grupparbete. Känner inte alls för det. På senaste tiden har jag verkligen fått tvinga mig själv till att få saker gjorda. Har även börjat få problem med att kliva upp på morgonen vilket verkligen suger eftersom jag alltid har varit morgonpigg. När jag inte kliver upp i tid måste jag istället stressa runt som en galning och blir sur och irriterad, stackars Corin. Sedan under dagarna är jag alltid jättetrött, kommer inte ihåg när jag senast pigg. Blä säger jag bara. Men så är ju februari en utav årets värsta månader, önskar vi människor gick i ide som björnarna gör, det skuller passa mig att vakna utvilad och glad någon gång i slutet på mars.

Nä nu får jag allt ta och rycka upp mig och traska bort till skolan. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar