måndag 27 februari 2012

Bad mood

Hola amigos! Hoppas att ni har haft en bra helg. Min var sådär, vissa grejer var bra men jag är så jäkla stressad jämt att jag har svårt att tycka något är kul. Har varit på asdåligt humör sedan i torsdags, vet inte varför men precis ALLT irriterar mig :( Ska på pilates ikväll, kanske kan hjälpa till att lugna ner mig lite...

Så som ni förstår har det inte hänt så mycket intressant här på sistone. Igår var vi tvugna att åka taxi hem från mataffären eftersom de tydligen har tagit bort hälften av tågen på söndagarna (bara så där) och vi inte kände för att vänta en timme alt promenera 45 min med en massa matkassar. Tur att taxi är ganska mycket billigare i England jämfört med Sverige, vi betalade bara typ 60 spänn. Hade kostat ca 40 kr om vi åkt buss men det går ingen buss till Brookmans park på söndagar.

Jaha ni, mer intressant än så här blir det inte. Nu ska jag äta lunch och gosa lite med snatchy patchy. Han har blivit jättetam och gosig nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar