måndag 2 januari 2012

Nytt år, ny ting

Hoppas att ni har fått en bra start på det nya året. Kan knappt fatta att det är 2012 nu. Själv tillbringade jag nyårsafton i Linköping. Vi åt god mat, spelade spel och hade det allmänt trevligt :) Dock blev det inte mycket sömn eftersom jag fick kliva upp tidigt för att ta tåget tillbaka till Kalmar, så nyårsdagen spenderades i ett zombieliknande tillstånd. Länge sedan jag var så trött.

Efter en efterlängtad sovmorgon åkte mamma och jag in till Kalmar och gjorde av med pengar på Hööks och Djurkompaniet. Tofflan fick nya schbrak och lilla Patches fick en sele och tre sorters godis. Det slank även ner en BH från Change :) Känner att jag snart borde åka tillbaka till Brookmans park där det inte är lika lätt att göra av med pengar, haha.

Vi hörs my friends!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar