torsdag 8 december 2011

Sleeping beauty

Ar sa fruktansvart trott att jag knappt kan halla ogonen oppna. Vad ar detta egentligen? Ar trott varje dag fast jag gar och lagger mig i tid. Kanske har laga jarnvarden eller nat? De flesta dagar behover jag inte ga upp forran 7.00, hade ju varit skillnad om man hade varit tvungen att stalla klockan pa 05.00. Borjar arligt talat bli jakligt irriterad pa denna standiga trotthet :(
  Tur att jag i alla fall ar klar med min AHEMS rapport. Deadlinen ar idag och vissa sitter och skriver som galningar. Jag som tyckte att jag var sent ute som lamnade in den for en vecka sedan. Arligt talat om jag inte hade skrivit fardigt den idag sa tror jag inte att jag hade orkat bry mig. Kan verkligen inte gora saker i sista minuten, da ger jag typ upp.

Har en practical om en halvtimme sen far jag gar hem. Kanske ska sova lite? Fast jag maste fica lite praktikplatser sa far nog ringa nagra samtal forst. Vi hors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar