torsdag 24 november 2011

Give me some motivaion please

Siter i skolan och forsoker motivera mig sjalv till att skriva klart min rapport om grisar. Kanner mig sa jakla trott och klockan ar knappt fyra. Har varit trott hela dagen, fick verkligen tvinga mig att ga upp pa morgonen. Gick och la mig efer tio igarkvall sa jag forsar inte varfor jag knappt kan halla ogonen oppna. Och kaffeterian ar stangd sa ine kan jag ga och kopa kaffe heller. Inte for att kaffein direkt biter pa mig, forsoker inbilla mig att det piggar upp men oftast sa ger det mig bara huvudvark :(

Men om en timme ska jag ga pa ett zumba pass. De har borjat med det pa skolan nu, gratis rar det till och med :) Gick forsta gangen fora veckan och jag maste saga att det var ganska svart. Men sa har jag ju noll taktkansla och tva vansterfotter. Men allt gar val med lite ovning...

Now back to piglets

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar