söndag 13 november 2011

Dessa dammsugar påsar

Hola amigos! Hoppas ni har haft en bra helg. Måste berätta om något otroligt irriterande som hände mig idag. Vi behöver nya påsar till dammsugaren och under veckan har vi sprungit runt i olika affärer och letat efter dem utan resultat. Så jag fick beställa från Sainsburys hemsida. Tydligen säljer de påsarna men bara online :S Eftersom frakten kostade mer än påsarna valde jag att hämta ut dem i affären istället så jag tog tåget in till Potters bar på förmiddagen. Ställde mig vid "clik and collect" hörnan och efter en stund kommer en tant. Jag säger att jag vill hämta ut en grej som jag har beställt på internet. Då säger hon att hon inte vet hur man gör när man lämnar ut grejer och frågar om jag kan komma tillbaka imorgon. Säger att jag åkte faktiskt hit endast för att hämta ut mitt paket och att jag helst inte åker en extra gång. Då frågar hon om jag verkligen måste ha paketet idag (hon har liksom inte fattat att det är att jag måste åka dit en extra gång som är problemet). Svarar att jag skulle föredra att få mitt paket idag när jag har gjort mig besvär att åka hit. (Börjar nu bli riktigt irriterad på kärringen) Men hon håller fortfarande på och krånglar så jag ger upp och säger att jag kommer tillbaka någon annan dag. Man kan ju undra vad fan hon har i click and collect hörnan att göra om hon inte kan lämna ut paket? Och hur jäkla svårt är det att hämta en kollega om man nu inte kan? Grr. Så nu måste jag åka dit imorgon efter skolan. Hade velat dammsuga idag eftersom det ser ut som kriget här hemma. Patches tycker nämligen att det är kul att speka runt i buren så sågspånet flyger ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar