onsdag 15 juni 2011

Freedom

Äntligen sommarlov!!! Hade min sista exam igår, gick ok tror jag fast en utav lärarna jag hade (vi hade muntlig tenta) är en riktigt bitterkärring, men det kan ju inte jag hjälpa. De andra jag hade var ju schyssta i alla fall. Efteråt gick Corin och jag till Camden Arms för några pints Addelstone (best cider btw). Vi satt på puben i FYRA timmar, kändes dock som om tiden gick jättefort.

Efter diverse förfriskningar gick vi vidare till Hatche for de bästa burgarna i stan ;) Jag tog en med mögelost, rekomenderas. Mycket trevlig kväll måste jag säga.

Idag blev det en liten trip till Angel för lite shopping och bio. Vi såg Kungfu Panda 2. Ni måste se den om ni inte har gjort det. Vet inte vilken som var bäst, ettan eller tvåan. Svårt val.

Nu ska jag nog sätta mig och slappa lite framför tvn. Kanske borde börja packa lite också, vi flyttar ju faktiskt på lördag. Hmm vi får se, det är ju en dag imorgon också.

Ha en trevlig kväll folks :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar