lördag 5 mars 2011

Städning och pin curls

Håller på och städar. Kom fram till att jag inte kan koncentrera mig på skolarbete när det är för stökigt. Jag är ju som bekant ingen pedant så ni kan ju förstå att det behövs en liten rengöring. Misstolka mig inte nu, det är inte så att det ligger halvätna take away boxar överallt och skräpar, så äckliga är vi inte haha. Men dammsugning och lite fix och plock behövs verkligen.

Såhär ser jag förresten ut idag, gjorde pin curls igårkväll som jag sov med över natten. Femtiotalsstil kan ju passa bra eftersom jag mer eller mindre är hemmafru idag ;)


Förresten, en kul grej hände idag. Jag såg inte detta själv men Corin berättade att när vi var ute och gick på förmiddagen så var det en kille/gubbe (?) som glodde så mycket på mig att han snubblade och nästan gick in i dörren till affären han va på väg in i. Haha tänk vad lite vintage style kan göra :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar