fredag 4 mars 2011

Idag tänker jag göra vad jag vill så det så

Har varit på dåligt humör den senaste tiden, särskilt den senaste veckan. Allt känns stressigt, jobbigt och tugnt :( Idag på morgonen ville jag verkligen inte kliva upp ur sängen. Därför bestämde jag mig att gå hem från skolan klockan 11. Vi skulle ändå bara ha en föreläsning på eftermiddagen och den kan jag lyssna på online senare. För att muntra upp mig själv gick jag till Sainsbury och köpte på mig lite av varje. Tyckte att jag kunde unna mig det även om det kostade £15 allt som allt.


Dagens inköp; rosor, ciabatta, halloumi, tropicana-juice, vindruvor, mandelcroissant and vouge (hade jag varit i Sverige hade jag köpt Elle men den engelska varianten suger)


Har även bestämt mig för att idag endast göra saker jag vill göra. Funnderar på att fortsätta att sticka på min tröja och kanske gå en promenad eller springa en runda. Solken skiner ju faktiskt, tro´t eller ej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar