söndag 27 mars 2011

Garn och pluggpanik

Idag åkte jag genom typ halva London för att köpa garn. Håller ju som ni kanske vet på att sticka en tröja och jag behövde köpa mer garn. Eftersom färgen är ganska speciel så tyckte jag att det var enklast att åka tillbaka till affären i Notting hill än att försöka hitta någon affär närmare som ändå kanske inte har samma garn. Har stickat färdigt framstycket och har precis börjat så smått med bakstycket. Förhoppningsvis hinner jag sticka klart under påsklovet. Efteråt kommer jag att ha så fullt upp med plugg att jag inte kommer har särskilt mycket tid över.

Sorterade anteckingar osv som jag ska ta med mig hem över lovet och jag börjar få lite smått panik över allt som jag måste trycka in i skallen innan juni. Help! Ska försöka sätta mig och plugga lite parasiter snart, men det är så himla mycket namn att komma ihåg att det blir ganska trist i slutändan. Och det värsta är att mina kära parasiter och kryp bara är en liten del utav allt vi måste kunna :(
Men men jag får väl helt enkelt kämpa vidare. Keep on going...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar