onsdag 23 februari 2011

Irriterad Elina och brödbak

Idag var jag supertrött på morgonen men jag masade mig ändå iväg till skolan i regnet. Meningen var att vi skulle ha grupparbete på morgonen men ingen i min grupp dök upp :( Väntade i fem tio minuter men ingen kom så jag fick traska hemmåt igen. På onsdagar har vi nämligen bara skola på förmiddagen och detta grupparbete var det ända som stod på schemat idag. Blir så irriterad när folk bara struntar i saker och ting. Särskilt när man själv anstränger sig.

Meningen var också att jag skulle ha åkt ut till Potters bar i eftermiddag för rugbyträning men jag fick veta att den är inställed. Klagar dock inte eftersom det regnar och är allmänt trist ute. Istället ska jag tillbringa dagen med att baka och plugga parasiter. Just nu har jag en bröddeg på jäsning :)

Vi hörse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar