fredag 2 maj 2014

Where did the energy go?

Fredag, end of the week. Känner mig seg och trött som vanligt. Vet inte varför jag är så trött jämt. Kanske är det brist på motion och utomhusvistelse? Måste nog försöka ge mig ut och springa lite oftare. Lyckades faktiskt masa ig ut tidigare i kväll, alltid något. Blir ju inte att jag promenerar så mycket nu för tiden. Corin och jag brukade ju gå en promenad nästan varje dag, om än bara runt kvarteret.

Men ärligt talat, jag fattar inte varför jag är så himla slö nu för tiden, orkade liksom inte ens duscha ikväll. Tar ju järntabletter så det borde inte vara järnbrist i alla fall. Idag hade vi en föreläsare i skolan med galet mycket energi, blir ganska avis. Hur orkar folk vara så entusiastiska hela tiden? I och för sig har väl jag alltid varit ganska pessimistisk vilket inte direkt får fart på orken och humöret. Extra vikten man lagt på sig under studietiden hjälper nog inte heller.

Nej, nu får jag sluta klaga, det hjälper ju ingen. Allt kunde ju faktiskt vara mycket värre. Ska strax krypa ner i sängen och förhoppningsvis har jag lite mer energi när jag vaknar imorgon.
Buenos noches!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar