torsdag 27 mars 2014

Morgon stund har guld i mun

Idag ringde klockan 6.00 and jag masade mig ut och sprang en runda! Inte så långt, kanske två kilometer men ändå. Och jag gjorde samma sak i tisdags. Vill försöka träna lite mer men ofta kommer jag hem ganska sent på kvällen trött och utsvulten och då är det inte alltid man känner för att dra på sig löparskorna och ut och springa. Så istället ska har jag bestämt att jag ska springa på morgonen innan skolan, två tre dagar i veckan till att börja med. Fram till våra finals börjar vi inte förrän nio de flesta dagar så då har man lite tid på sig. Förut har vi ju ibland börjat vid sju eller ännu tidigare och då hinner man inte springa innan om man inte går upp omänskligt tidigt (men vem vill det?). Vi får se hur det går...

Nu ska jag dricka upp min kaffe, min belöning för att jag släpade mig ut i morse och sen förhoppningsvis greja i labbet. Om mitt paket behagar komma idag vill säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar