måndag 10 mars 2014

Back in the B park

Resan hem med marsvinen gick helt ok. Dock var tågen från Kings cross ut till Brookmans park inställda så jag fick ta tunnelbanan. Som tur var kunde en kompis hämta mig i High Barnet, annars hade vi fått ta taxi. Kan säga att släpa en enorm resväska plus marsvin på tunnelbanan inte är någon vidare hit, som tur var verkade de som liven inte allt för stressade när vi kom hem.
Scotland förlorade förresten matchen, men det var kul ändå. De gjorde faktiskt fler mål än France men gav bort alldeles för många straffar.

Idag var första dagen på mitt andra research block. Min handledare är som vanligt inte särskilt organiserad men förhoppningsvis kommer det lösa sig och jag får tillräckligt med resultat. Ska till slakteriet imorgon och hämta äggstockar igen, måste vara på skolan kvart över 6 imorgon bitti så det gäller att lägga sig i tid. Känns dock som om jag har hundra grejer att göra ikväll som vanligt. Har inte ens packat upp min väska. Får väl se till att masa mig upp ur soffan och beta av lite saker. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar