fredag 21 december 2012

Its Christmas time

Måste säga att det är skönt med jullov. Fast man vill göra så mycket att man ibland glömmer att ta det lugnt och det blir lite stressigt. Men något jag däremot inte stressar över är julklappar. Jag handlade färdigt mina igår och jag förstår inte varför folk tycker det är så stressigt och jobbigt att köpa julklappar. Jag tycker bara att det är roligt, men så är jag ju som ett barn när det gäller presenter. Det är nästan så att man har lite svårt att sova innan julafton, haha. Fast jag tycker nog nästan att det är ännu roligare att ge bort paket. Tjuvstartade paketöppningen lite redan idag. Åsa och Magda kom över på lite julfika vilket var väldigt trevligt. Drack glögg och öppnade lite paket och bara tog det lugnt en timme eller två. Inte helt fel. Imorgon ska jag in till stan en sväng med pappa, han ville ha lite hjälp med Johannas julklappar. Hoppas det inte är alltför trångt på stan men det lär det väl vara så här precis innan jul. Man får väl vässa armbågarna så att man kan ta sig fram ;)

Nej nu ska jag snart ta ut fruktkakan ur ugnen och sedan slappa lite innan läggdags. Inte helt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar