måndag 5 november 2012

Running

Var ute och sprang en runda idag. Det går faktiskt ganska bra. Jag tar ju det långsamt för att försöka bygga upp mina muskler så att jag inte får ont i knäna och hittills har det funkat bra. Ibland kan jag känna lite när jag springer i nedförsbackar men annars har jag inte haft ont alls på flera månader. Förrut gjorde det ont bara jag försökte resa mig upp från soffan. När det gäller löpning är det ganska bra att bo i England, det blir ju liksom aldrig -15 och snö så man kan springa året runt.

Idag är det förresten Bonfire night här borta på ön så folk skjuter raketer lite titt som tätt. Känns nästan som nyårsafton. Nu ska jag ta mig i kragen och plugga lite och om jag är duktig så blir det belöning i form av ett avsnitt Twin peaks.

So long.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar