söndag 12 augusti 2012

Lazy weekend and fjord ponys

Hoppas att ni har en trevlig helg so far. Pratade med mamma igar och hon skulle ut med Sirocco i skogen. Verkar ga bra med lillen men han ar lite envis ibland fast det ar val vad man forvantar sig utav en fjording? ;) Jag ska testa att hoppa med honom nar jag kommer hem, fragade mamma om hon hade testat men det har hon inte vagat an. Hans pappa var tydligen bra pa att hoppa. Langtar verkligen efter att fa rida hastapallarna och pyssla och greja ute i stallet. Men forst maste jag overleva en veckas praktik till. En utav veterinarerna som jag jobbar med alskar verkligen att stalla en massa svara fragor. Ibland ar fragorna egentligen ganska latta men jag far hjarnslapp och kommer inte pa svaret :( Fast han tyckte att jag var duktig nar jag gjorde en halsokoll pa en hund sa forhoppningsvis tycker han inte att jag ar helt hopplos, haha.

Till lunch idag ska vi grilla; oxfile, korv och revben. Mums! Kanske borde ta en simtur senare och sola lite om solen behagar titta fram. Vi hors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar