tisdag 7 augusti 2012

Feedback and history questions

I'm alive! Hoppas att ni inte slutar lasa bara for att det ar sparsamt med inlagg. I'm working hard these days. Ar nu inne pa min tredje praktikplats. Sag precis att jag hade fatt ett mejl av min tutor dar det stod att min forsta praktikplats for sommaren gav mig excellent feedback. Tack tack, vet inte om jag fortjanar excellent, men jag maste saga att mina suturer var pretty good. Tror aven att kirurgen var lite impad, haha ;)

Nu ar jag pa en smadjursklinik utanfor Leeds och idag fick jag assistera chefen nar han opererade. Han alskar att stalla en massa fragor, tror knappt jag kunde halften men jag kunde i alla fall artalen for forsta och andra varldskrigen. Tydligen brukar han fraga studenterna det och hittlls har ingen svarat ratt. Engelsmannen har ofta ganska dalig allmanbildning sa det forvanar mig inte. Gold star to me, haha ;)

Undra vad morgondagen har att erbjuda...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar