onsdag 13 juni 2012

Snurrig

En sak som verkligen suger med att vara vuxen är att när man för en gångs skull har en dag ledigt så kan man inte riktigt njuta av den utan istället måste man ta tag i tråkiga saker som tvätt och städning som man inte riktigt hinner med annars under veckorna. Dessutom behöver jag plugga men det har jag inte orkat ta tag i än. Har känt mig lite snurrig i huvudet enda sedan jag vaknade i morse. Tog en värktablett plus har druckit litervis med vatten men det verkar inte hjälpa :( Hoppas jag känner mig bättre tills kvällen för då ska jag träna zumba. Man kan nämligen gå på gratis zumba på skolan på onsdagar, tror jag har skrivit om det tidigare. Men av någon anledning är det inte alls många som går. Förra gången var vi 5 stycken och gången innan 3. Tycker att det är lustigt att inte fler går särskilt när det är gratis. Det är ju inte direkt billigt att gå på liknande pass på gymmet. Försökt lite smått övertala Corin att gå men han tycker att det är för tjejigt vilket jag i och för sig kan hålla med om. Skulle nog se ganska komiskt ut om Corin shakade loss till zumba musiken ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar