onsdag 21 mars 2012

Huvudvärk och kräsna marsvin

Vaknade med huvudvärk, ni vet såndär jobbig förkylningsvärk som gör att huvudet känns tungt och konstigt. Tryckte i mig lite ibuprophen så nu känns det inte så farligt. Har en massa grejor jag vill/måste fixa idag men än så länge går det lite trögt. Helst vill jag mest sitta i soffan och gosa med Patches. Fast han sover nu så det vore taskigt att väcka honom. Eller kanske ska göra det som hämnd för de gånger han väcker mig på morgonen för att han är hungrig. Han säger nämligen till högt och ljudligt när det är slut på pellets i skålen :P Ibland ger jag honom godis så att han ska vara tyst, haha. Fast han är väldigt kräsen när det gäller just godis, nästan inget gnagargodis duger men däremot upptäckte jag här om dagen att han gillar morotskaka. Kanske inte så konstigt, det är ju supergott ;)

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar