lördag 31 mars 2012

All over the place

Senaste veckan har jag verkligen haft fullt upp. Och nästa vecka blir det ännu värre. Har ju praktik en vecka till och sedan är jag upptagen nästan varje kväll. Kul är det ju men det känns som om jag borde klona mig eller något för att hinna med allt. Stress, stress, stress. Har börjat få halsbränna när jag vaknar på morgonen, mamma tror att det är pga stress. Inte för att jag kanske ser så stressad ut direkt, folk säger ju alltid att jag är så lugn.

Idag fick jag gå upp tidigt eftersom vi har stalljour. Blev några timmar hos hästarna i morse och sedan åkte vi en sväng till Börjes i Tingsryd. Har inte varit där på hur länge som helst men vi hittade en hel del i hästaffären. Ska rida och fodra hästarna ikväll men först måste jag nog plugga lite. Har så sjukt mycket som jag måste trycka in i min lilla hjärna :( Imorgon blir det nog till att gå upp tidigt igen så jag hinner rida på morgonen innan jag ska åka med Mia och kolla på när hon tränar western. Sedan ska vi ut och äta på eftermiddagen och så borde jag plugga en del. Hmm, tog med löparskorna för att jag hade tänkt springa lite nu när jag är hemma, men det har inte hunnits med än.

Nu ska jag andas lite och sedan läsa om kalvningar.

Igår klippte jag förresten lite lugg igen. Blev bra tycker jag men vi får se hur länge jag orkar ha snedlugg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar