fredag 10 februari 2012

Min hjarna ar mos

Lunchdags och jag har redan ont i huvudet och ar som vanligt jattetrott. Igar kvall kande jag mig helt utmattad sa jag gick och la mig vid nio, alltsa borde jag vara pigg som en mort, men nej jag ar lika trott som vanligt :( Det ar verkligen inte latt att forsoka plugga nar man hela tiden haller pa att somna och det kanns som om nagon kort hjarnan genom en potatispress. Och tyvarr ar det sjukt mycket som maste tryckas in i min hjarna hela tiden. Borjar allvarligt fundera pa om det verkligen finns plats for all information. Ofta ar det sa mycket att jag mest kanner for att ge upp. Suck. Avskyr att vara student, man har inga pengar och ingen fritid. Jag hade faktiskt mycket mer tid over nar jag jobbade heltid pa djursjukhuset. Men man ska inte klaga for mycket, da blir man bara bitter och trakig. I pask ska jag ha praktik i tva veckor och det ser jag fram emot.

Nagot annat som jag ser fram emot ar Beer and bruger klockan fem nar skolan har slutat. Imorgon ska jag ocksa fa traffa min kompis nyinkopta ragdoll kattunge. Inte helt fel.
Pa aterseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar