onsdag 30 november 2011

Finished!!!

Har äntligen skrivit färdigt min AHEMS report. Eller nästan i alla fall, har bara en liten sammanfattning kvar att skriva samt fixa en innehållsförteckning. Sedan kan jag lämna in den :) Som belöning för att jag har varit så duktig (haha) tänkte jag ta ett bad och kolla på Sex and the City. Inte helt fel. Imorgon kväll blir det dessutom födelsedagsfirande då en kompis till mig fyller år. Vi ska gå på någon slags cirkusföreställning, typ akrobatik och sånt. Kan säkert bli intressant. Blir uppdatering efteråt.

Tänkte avsluta med lite random bilder av Patches och mitt adventpynt. Vi hörs!


Adventsljusstake och julstjärna, ett måste!

I England har de inte adventsstjärnor vilket jag tycker är lite trist så jag hängde upp denna i fönstret istället.

Patches gillar att sitta på axeln :). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar