onsdag 19 oktober 2011

Rosa katter och konsert

Sitter och vantar i skolan pa att registry ska oppna. De har tydligen lunchstangt mellan 12 och 13.00. Vill hem och sy fardigt min maskeradkostym for ikvall. Det ar namligen rugby initiation ikvall och temat ar Childerens TV-characters och jag blev tilldelad Bagpuss som ar en rosa och vit katt. Jag hade faktiskt en rosa och vit troja men jag maste fixa oron och lite sant. Behover ocksa plugga en massa men jag vet inte hur mycket jag kommer att hinna innan traningen kl 17. Helgen far val spenderas till plugg antar jag.

Igar var forresten Corin och jag i Camden och sag City and Colours. Har inte lyssnat sa mycket pa dem innan men det var valdigt bra. Mycket aukustisk gitarr. Fast jag fick ont i fotterna av att sta upp i typ fyra timmar sa mot slutet fick jag ta av mig skorna. Hur jag ska overleva annu en sen kvall vet jag inte, jag tycker jag jamnt ar trott, aven nar jag gar och lagger mig tidigt. If I'm dead tomorrow you know why ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar