fredag 30 september 2011

Sleepless nights and lovely weather

Ar sa trott att jag skulle kunna somna staende. Vet inte varfor, jag gick och la mig hyfsat tidigt igar och klev upp i normal tid. Maste ha sovit valdigt daligt, tror det kan bero pa stress. Skolan har bara hallit pa i tva veckor och jag har hur mycket som helst att gora. Ute ar det jattefint vader, typ 25 grader varmt, men jag maste sitta i skolans bibliotek. Inte kul! Har dessutom ont i huvudet (Ibland far man faktiskt vara gnallig och klaga). Bla! Men en rolig sak ar i alla fall att snart kommer vi att fa hem vart marsvin. Har skickat efter bur och sa vidare och sa fort det ar levererat kan vi fa hem honom :) Maste hitta pa ett coolt namn. Dessutom kommer mamma och pappa hit pa tisdag, vilket ska bli skoj. Sa for tillfallet ar det val bara till att bita ihop.

Ha en bra helg folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar