onsdag 7 september 2011

Höstmål

Idag har det ju varit riktigt höstväder ute och då är det inte alltid man känner sig så motiverad till skola, jobb osv. Men då tänkte jag att det kanske kunde vara bra att skriva en lista med olika saker jag vill uppnå under hösten;

  • Träna mera! Har ju min DVD som jag försöker köra några gånger i veckan och så vill jag börja löpträna också.
  • Få bättre koll på min ekonomi. Vet inte vart alla pengar tar vägen, måste nog börja spara på allvar.
  • Bli lite mer social och lära känna nya människor.
  • Kämpa på med plugget och försöka få en merit (typ som VG) på min AHEMS report.
  • Stressa mindre!!! Ska försöka plugga mer intensivt under veckorna så att man kan ta det lugnt och göra något kul på helgen.
  • Belöna mig själv när jag klarar något jag tycker är svårt, inte vågar etc.
I'm ready for you autumn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar