tisdag 23 augusti 2011

Fysik, frisyrer och annat

Blä, idag känns det som höst. Har varit grått och trist ute hela dagen och det regnar till och från. Sitter och jobbar med min research och det känns som om jag håller på att go crazy. Håller på med en massa formler och grejer vilket skulle vara lättare om det inte var typ fyra år sedan, minst sen jag läste fysik. Saken blir heller inte lättare av att jag måste gå igenom artiklar med obegripliga ord och svårformulerade meningar. Men det ska nog lösa sig tror jag...

Förresten, på lördag åker jag hem till Sverige :) Wohoo! Först blir det några dagars stopp i Gävle och Söderfors för att hälsa på Frida och mormor och co och sedan bär det av hem till Vassmolösa. Can't wait.

För att pigga upp mig lite testade jag att göra en 40-tals frisyr och det blev inte helt dumt om jag får säga det själv. (Allt för att smita från jobbet, haha) Men ni får döma själv.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar