fredag 29 juli 2011

A very nice day

Igår kändes det äntligen som sommar så vi passade på att sitta ute och sola lite. På kvällen åkte vi in till Camden och åt på turkisk resturang. Jag åt kolgrillad lamm med yoghurt och tomatsås. Vi bestämde oss för att lyxa till det lite extra så vi beställde in efterrätt :) Jag åt en pannacotta liknande pudding med kanel glass och Corin beställde en kladdig choklad- och kaffekaka med pistachglass. Förrutom väldigt god mat så fick vi dessutom gratis kaffe vilket inte var helt fel. Gratis är gott heter det ju ;)

När vi kom hem på kvällen runt tiotiden så var det fortfarande varmt ute så vi satt ett tag på vår uteplats med varsin Sailor Jerrys.

Idag är det dock mulet och kallt igen, suck. Har suttit och analyserat en massa foton till mitt projekt. Mätt vinklar och ritat grafer i exel och grejat. Känner mig som värsta datornörden, haha. Nu ska jag städa och fixa lite och sen ikväll ska jag baka pizza.

Adiós amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar