söndag 3 juli 2011

Sommarvärme

Idag är det varmt här borta i Inglaterra. Har inte regnat på över en vecka (!) vilket ju är ganska ovanligt ;) Klockan är bara kvart över fem men eftersom jag har varit vaken sen fem i morse känns det som om klockan borde vara mer. Efter praktiken åkte vi till Harrogate. Corins mamma har en affär där och de håller på att måla om den. Fast Margret och jag smet från målandet och gick runt i affärer istället :)

Har förresten skaffat mig en favoritkalv på gården. Han är egentligen ganska ful eftersom han knappt har någon päls på huvudet, ska nog kalla honom skalleper, haha. Försökte ta kort på honom men han ville inte stå still så det blev inge bra, fårse om jag lyckas imorgon.

Nu ska jag chilla lite och sen ska vi grilla. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar