lördag 7 maj 2011

Parasiter och gratisprover

Hoppas helgen har varit bra än så länge. Idag har jag mest pluggat parasiter, spännande va?! Kändes dock som att jag fick ganska mycket gjort vilket känns bra. Då kan jag ta ledigt resten av kvällen, klockan är ju faktiskt snart 19.00.

Idag är det väldans varmt här i London. Känns nästan som åskvärme. Har dessutom varit mulet hela dagen så det blir nog regn nu framåt kvällen. Corin och jag gick bort till Costa för att svalka oss med varsin kall dryck. För mig blev det en Vanilla cream cooler :) Vi fick dessutom gratisprover på olika nya kalla drycker vilket är mycket uppskattat när man som de flesta studenter inte direkt lever i överflöd.

Vi får se vad jag ska ägna mig åt resten av kvällen. Känner för en promenad men vi får se om vädret tillåter.
Ha det bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar