måndag 18 april 2011

Shoppingtur

Kom precis in från stallet. Blev en liten tur på Offan i paddocken. Mamma och jag var på Hööks innan eftersom vi skulle titta på en pad till Ofelia. Det slutade med att hon även köpte handskar och en ridjacka till mig. Sedan gick vi runt Lindex och där köpte hon en blus som jag fick. Dessutom blev det en kokbok från Coop. Har fått ganska mycket grejer de senaste dagarna, börjar känna mig lite bortskämd. Men å andra sidan bor ju syster min i en lägenhet som pappa har köpt och de veckohandlar dessutom åt henne varje vecka. Så då tycker jag faktiskt att jag kan få lite grejer ibland ;)

Känner mig ganska dålig som inte har pluggat särskilt mycket under lovet. Men jag är ju inte hemma särskilt ofta så då blir det ju inte att man känner för att stänga in sig på rummet. Men på onsdag ska jag i alla fall försöka plugga en del, börjar inte förrän 14.00 då. Håll tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar