lördag 12 mars 2011

Skola och stekpannor

Sitter i skolan och forsoker skriva pa mitt stats project, gar verkligen segt. Har suttit har i ca 4 timmar men anda har jag inte fatt sa mycket gjort (och nej det beror inte pa att jag har surfat runt pa facebook, bloggar etc, har faktiskt arbetat mest hela tiden). Var tvungen att andra lite grejer vilket innebar att jag i princip fick radera allt jag skrev forra helgen :( Tror jag ska ge upp snart for jag borjar bli hungrig och kanner mig allmant uttrakad.

Forresten, tidigare idag gick Corin och jag till affaren for att kopa EN ny stekpanna eftersom den enda vi har hade borjat forlora sin non-stick formaga. Nar vi kom till affaren sag vi att de hade extrapris pa just stekpannor sa vi kopte 3 olika storlekar plus en grillpanna, haha. Fanns andra grejer som jag ville kopa men jag fick hejda mig. Tank vilket spannande liv man lever nar inkop utav stekpannor ar dagens hojdpunkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar