onsdag 30 mars 2011

Home sweet home och galen häst

Då var jag hemma i Sverige igen. Ganska skönt måste jag säga, fast jag saknar redan Corin. Dock tror jag att det är bra att vara ifrån varandra ibland även om det är jobbigt.

Idag på förmiddagen var jag ute i stallet och pysslade om Tottlan. Saknar verkligen hästapållarna när jag är i London. Red en liten sväng i paddocken och hon kändes faktiskt inte så stel som jag trodde att hon skulle vara, hon har ju mest stått nu i vinter. Efter ridturen släppte jag henne lös i paddocken och jag vet inte vad som hände men gammeltanten fick spelet och började bocka och ha sig haha. Trodde hon var för stel för sådana språng :)

Nu ska jag sätta mig i solen och dricka en kopp te. Sedan blir det kanske lite plugg. Syrran fyller år idag så ikväll ska vi fira henne och äta på resturang. Blir nog trevligt. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar