tisdag 15 februari 2011

Myskväll och depphumör

Har varit på konstig humör hela dagen. Allt känns mest hopplöst och trist :(
Igår var dock en väldigt bra dag. Firade Alla hjärtans dag med att baka vaniljhjärtan som om jag får säga det själv blev väldigt goda (Problemet är att hindra mig själv fårn att äta upp alla på en gång). På kvällen gick Corin och jag ut och åt pizza på vårt favoritställe i Camden och därefter blev det en liten promenad och en drink på Elephanst head. <3

Erkänn att de ser smaskiga ut ;)
Har en känsla av att det inte kommer att bli så mycket pluggande för min del ikväll. Har ingen som helst motivation. Tror det beror på årstiden, januari och februari är årets värsta månader. Tur att vi har en massa dissections denna vecka så att man i alla fall kan motivera sig till attt plugga inför de. Känns mycket roligare än parasites...

Nej nu ska jag försöka ta mig i kragen och få lite gjort. På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar