söndag 6 februari 2011

Kalmariterna invarderar London

Jaha då var helgen snart slut, känns lite trist. I fredags så kom personalen från Djursjukhuset och hälsade på. De fick nämligen en resa till London i julklapp :)
Jag mötte upp några utav dem igår för att guida dem runt i Camden. Vi spenderade en hel del tid på Camden market där de fyndade lite olika grejor. (Själv har jag strikt köpeförbud så jag fick hålla mig till fönstershopping)

Efter shoppingturen så gick jag hem för och duscha och fixa lite innan det bar iväg till South Kenstington för att möta upp de kära kollegorna på Big Easy som är en amerikansk BBQ resturang. Därefter blev det några öl och drinkar för att sedan bege mig hemmåt runt tolvsnåret.

Nu däremot känner jag mig väldigt trött. Är fortfarande förkyl och vi har precis varit och handlat vilket tog lite på krafterna. Egentligen vill jag bara mysa framför TVn men jag har lite skolarbete och städning att fixa först. Ska även laga lasange ikväll, mums.

So long friends

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar