fredag 11 februari 2011

Hosta och pie making

Förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna. Min ursäkt får helt enkelt bli att jag inte har suttit vid datorn på några dagar (Förrutom i skolan då men det är ju värdelöst att försöka skriva svenska på en engelsk dator:)  I alla fall så kan jag säga att ni inte har missat så väldans mycket.

I onsdags var det rugbyträning som vanligt. Är fortfarande förkyld så jag var rätt så glad över att vi hade en relativt slapp träning. Fick x antal hostattacker under träningens gång och mot slutet så fick jag stå och titta på istället eftersom jag inte kunde sluta hosta :( Ska försöka gå och simma i helgen så att jag kan få lite motion utan att lungorna kollapsar.

Sen på kvällen så tittade Corin och jag på Pulp fiction. Älskar den filmen. Ni måste verkligen se den om ni inte har gjort det.

Torsdagen var rätt så händelselös och idag har jag inte gjort mycket mer än att vara i skolan och gå promenad i Regents park. Nu ska jag hänga tvätt och sen plugga lite medan jag väntar på att min pie ska bli färdig. Min engelska pie är bäst! I alla fall tycker Corin och mamma och pappa det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar