måndag 28 februari 2011

And there goes another weekend

Jaha då har ännu en ny vecka börjat. Tiden går så fort känns det som. Särskilt helgerna. I lördags mötte vi upp några kompisar för att festa till det lite men vi gick redan vid tio för det var inget kul alls :( Stället som de andra ville gå till var dyrt och spelade kass musik. De andra lyckades köpa en massa drinkar under happy hour men det tog så lång tid innan Corin och jag blev serverade i baren att klockan hade hunnit bli 20.10 och happy hour slutade vid åtta :(

Och efter denna baren blev det inte bättre. Resten av gänget ville gå till en klubb i Soho men vi hade redan gjort slut på våra pengar plus att verken jag eller Corin gillar klubbar så vi gick till McDonalsds och sedan åkte vi hem. Corin träffade Sara idag och hon sa att stället de gick till inte var något att ha direkt så jag är glad att vi åkte hem. Förstår inte varför folk vill åka till Soho när man kan sitta med en pint på någon mysig pub istället, men men.

Gårdagen var dessto bättre. Först gick vi promenad i Regents och köpte cupcakes. Sen blev det rugby på TVn och på kvällen gick vi och såg True grit på bio. Rekommenderas!

Nu blir det dock plugg för min del. Ska börja med mitt statistics project som är typ det tråkigaste som finns. Liksom hur mycket nytta kommer jag att ha av statistics när jag är färdig? Nada

Adios amigos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar